به همت بچه مسجدی ها یادواره شهدا در روستای هیرشاه آباد برگزار می‌شود 

به همت بچه مسجدی ها یادواره شهدا در روستای هیرشاه آباد برگزار می‌شود 

تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: قرار است با کمک و مشارکت بچه های مسجدی کانون، به مناسبت بزرگداشت دفاع مقدس، یادواره ۵ شهید را برگزار کنیم.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: قرار است با کمک و مشارکت بچه های مسجدی کانون، به مناسبت بزرگداشت دفاع مقدس، یادواره ۵ شهید را برگزار کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این یادواره به یاد طلبه جهادگر شهید دانیال سالاری و شهیدان موسی خاوری، چوپان خاوری، رهرو و آفاق حسینی برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: روز شنبه ۳ مهرماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز مسجد صاحب الزمان (عج) روستای هیرشاه آباد برگزار می‌شود.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: سخنرانی، مداحی، روایتگری دوران دفاع مقدس، تجلیل از خانواده های معظم شهدا از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در این یادواره است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: علاوه بر این نیز به منظور آشنایی نسل نوجوان و جوان با دفاع مقدس و ارزش های آن، نمایشگاه آثار دفاع مقدس همراه با تصاویر شهدا برگزار می‌شود.



وی تاکید کرد: ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس با هدف معرفی فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال برگزار می‌شود چرا که وظیفه امروز ما زنده نگه داشتن یاد و نام و آرمان های شهدا است.


حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: امیدواریم با اجرای چنین برنامه هایی بتوانیم نسل نوجوان و جوان را با سبک زندگی و سیره شهدا بیشتر آشنا کرده و برای آنها الگوسازی کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه عنوان کرد: شهدا هر آنچه که داشتند در طبق اخلاص گذاشته در راه کسب رضایت خداوند تقدیم کردند و باید سعی کنیم تا روحیه ایثار، از خودگذشتگی و اخلاص شهدا در همه امور زندگی ما نهادینه شود.

پایان پیام/ 586